Leseabenteuer | bralna pustolovščina

Lesestunde einmal anders – Lesen im Wald _ war im Lesemonat April angesagt. Wir machten uns auf den Weg in Richtung Kogelnikberg/ Kogelska gora, wo uns direkt unter dem Schloss Neuhaus/Suha Geschichtenerzähler Pepej Krop erwartete. Spannend und auch ein wenig gruselig las er uns genau vor dem Ort des Geschehens die Sage des grausamen Pflegers vom Schloss Neuhaus, der schließlich vom Teufel selbst abgeholt wurde, vor.

Auf dem Weg weiter zum Pečnik-Kogel hörten wir weitere spannende Geschichten aus alten Zeiten und wie es den Kindern damals ergangen ist. Beim Pečnik-Felsen lauschten wir noch der packenden Erzählung von der Schlange mit der Krone. Aufmerksames Zuhören und die richtigen Antworten zu den Fragen wurden von Pepej mit Leckereien belohnt. So einen tollen Lesewandertag werden wir sicher wieder »buchen«!

S pripovednikom Pepejem Krop smo se podali na bralno pustolovščino proti Kogeljski gori in Pečnici. Pod suškim gradom nam je Pepej prebral grozljivo zgodbo o suškem flegarju, katerega je za njegovo hudobijo odnesel hudič sam. Na poti proti Pečnici smo še prisluškovali drugim napetim zgodbam iz davnih časov, tako tudi o kači s krono, ki je Suho rešila pred kačjo nadlogo. Na koncu pa je gospod Krop otroke za njihovo pridno sodlovanje še nagradil s sladkarijami. Take bralne pustolovščine se bomo gotovo spet radi udeležili.