Landes- und Nationalfeiertag |deželni in državni praznik

Wie in all den Jahren davor war die Erinnerung an zwei bedeutende Ereignisse in der Geschichte Österreichs und Kärntens auch heuer Teil unseres Unterrichtes. Es ist auch ein lieb gewordenes Ritual, dass wir uns zu so wichtigen Anlässen alle im Turnsaal treffen, gemeinsam singen und Texte vortragen. Zudem haben einige Schülerinnen mit Gedichtbeiträgen die Gemeinde-Abstimmungsfeier im Schloss Leifling/Libeliče mitgestaltet.

Kot vsako leto se je naša šola tudi letos dostojn spomnila dveh pomembnih dogodkov v zgodovini naše države in dežele. V okviru rednega pouka so otroci izvedeli vse pomembne stvari okoli teh praznikov. Srečali smo se v telovandnici in skupno s pesmimi in petjem obudili spomin na pretekle čase. Šolarji so se polega tega udelžili občinskega praznovanja v Libeliškem gradu in tam sodelovali s pesmimi.