Tag der offenen Tür der NMS Bleiburg | Dan odprtih vrat NSŠ Pliberk

dav

Am Donnerstag, dem 31. Januar 2019 besuchten die Schüler und Schülerinnen der 4. Schulstufe die Neue Mittelschule Bleiburg/Pliberk.
Zu Beginn gestalteten wir schöne Taschen, die wir auch mit nach Hause nehmen durften. Im Turnsaal konnte jeder seine sportlichen Fähigkeiten an verschiedenen Turngeräten testen und dabei lernten wir noch die Sprachen, die an der Schule gesprochen werden, kennen.
Besonders spannend waren die kleinen Roboter, mit denen wir das Programmieren näher kennenlernen durften.
Am Ende des spannenden Vormittags stärkten wir uns mit selbstgemachten Wraps in der Schulküche.

________________________________________________________

V četrtek, 31. januarja 2019 je Nova srednja šola Pliberk vabila na dan odprtih vrat. Učenci in učenke četrtega razreda so z veseljem odzvali povabilu. Učitelji in učenci Nove srednje šole so pripravili obširen program. Z velikim zanimanjem smo sodelovali pri postajah: izvajali smo različne fizikalične poskuse, izdelovali lepe torbe in preizkusili smo razna orodja v telovadnici… V šolski kuhinji smo se okrepčali z okusno malico.

Doživeli smo lep in zanimiv dopoldan!