Hemmaberg | gora sv. Eme

Aus dem Nebel in die Sonne führte uns der diesjährige Herbstwandertag auf den berühmten Hemmaberg bei Globasnitz/Globasnica. Erste Station war die Rosaliengrotte, wo die Frau Direktor die Legende über die Entstehung der Grottenkapelle erzählte. Nach dem Betrachten des Kraftortes und dem Läuten der Wunschglocke wuschen sich alle bei der Heilquelle die Augen. Anschließend ging es steil bergauf zur Hemmakirche, wo unter der ehrwürdigen alten Linde die Jause besonders gut schmeckte. Bei den Ausgrabungen staunten wir über die lange Geschichte, die dieser Berg mitten im Jauntal hat. Schließlich ging es gut gelaunt durch den Wald zum Treffpunkt mit den Schulbussen.

Iz zamegljene Suhe na sončno goro svete Heme pri Globasnici smo se povzpeli ob letošnjem jesenskem izletu. Prva postaja je bila votlina pri sv. Rozaliji, kjer je gospa ravnateljica pripovedovala povest o nesrečni deklici in o nastanku kapelice. Nato so otroci smeli zvoniti zvon želja in si umiti oči v zdravilni vodi. Strma pot nas je nato vodila navzgor do cerkve sv. Heme, kjer smo pod častitljivo staro lipo uživali okusno malico. Nato smo ob izkopaninah občudovali več tisočletno zgodovino tega svetišča sredi Podjune. Šolski avtobusi nas so nato utrujene a srečne pripeljali spet do šole.